Gudstjenester i Bedehuskirken

Bedehuskirken

Bedehuskirken er en kirke i Bryne og hører til i Indremisjonsforbundet. Annenhver uke samles stor-familien til gudstjeneste. Forkynnelsen fra disse gudstjenesten skal sette oss i stand til å følge Jesus.

  • 46 minutes 50 seconds
    Tro og Arbeidsliv
    Joakim Magnus fra Skaperkraft var med oss i august for vår DNA samling hvor han delte om hvordan tro og arbeid henge i sammen og hvordan vi kan ta med oss Jesus inn i vår arbeidsplasser.
    9 September 2024, 11:55 am
  • 33 minutes 59 seconds
    YHWH - Abraham
    Magnar Helland - I det Gamle Testamente blir vi introdusert til en Gud som skaper jorden og himmelen, som er definert som "svært godt". Med syndefallet blir en avstand skapt mellom det som er hellig og det som er urent. Men Gud slutter aldri å vise sin godhet til sitt folk. Gjennom denne taleserien, utforske vi mer om hvem Gud er, gjennom de historiene og tekstene som vi finner i det Gamle Testamente.
    2 September 2024, 11:01 am
  • 39 minutes 47 seconds
    YHWH - Skapelse og fallet
    Lachie McNicol - I det Gamle Testamente blir vi introdusert til en Gud som skaper jorden og himmelen, som er definert som "svært godt". Med syndefallet blir en avstand skapt mellom det som er hellig og det som er urent. Men Gud slutter aldri å vise sin godhet til sitt folk. Gjennom denne taleserien, utforske vi mer om hvem Gud er, gjennom de historiene og tekstene som vi finner i det Gamle Testamente.
    20 August 2024, 10:15 am
  • 33 minutes 26 seconds
    Bønnens gave - Magnar Helland
    Magnar Helland - I forbindelsen med Hele Rogaland Be, Magnar dele fra hans erfaring om den gaven som bønn er for oss. Med en bibelsk verdenssyn, bønn skal aldri bli en religiouse byrde, men heller en gave til å hjelpe oss i det kallet til å råde over jorden og være en velsignelsen til alle folkeslag.
    11 June 2024, 10:37 am
  • 32 minutes 13 seconds
    Være Mine Vitner: Høsten er Klar
    Lachie McNicol - I løpet av de siste tre år har vi satt fokus i vår undervisning om hvordan vi kan være en menighet med dypere røtter i Jesus og hans ord. Nå i våren 2024 skal vi høre om Jesus sitt kall om å være hans vitner og hvordan vi kan være folk som er klar for å dele det gode nyheter til de rundt oss.
    14 May 2024, 12:17 pm
  • 50 minutes 18 seconds
    Være Mine Vitner: Håvard Haugland
    Håvard Haugland - I løpet av de siste tre år har vi satt fokus i vår undervisning om hvordan vi kan være en menighet med dypere røtter i Jesus og hans ord. Nå i våren 2024 skal vi høre om Jesus sitt kall om å være hans vitner og hvordan vi kan være folk som er klar for å dele det gode nyheter til de rundt oss.
    7 May 2024, 7:30 am
  • 38 minutes 20 seconds
    Være mine vitner: Magnar Helland
    Magnar Helland - I løpet av de siste tre år har vi satt fokus i vår undervisning om hvordan vi kan være en menighet med dypere røtter i Jesus og hans ord. Nå i våren 2024 skal vi høre om Jesus sitt kall om å være hans vitner og hvordan vi kan være folk som er klar for å dele det gode nyheter til de rundt oss.
    16 April 2024, 10:52 am
  • 41 minutes 28 seconds
    Være mine vitner: Vegar Landro
    Vegar Landro- I løpet av de siste tre år har vi satt fokus i vår undervisning om hvordan vi kan være en menighet med dypere røtter i Jesus og hans ord. Nå i våren 2024 skal vi høre om Jesus sitt kall om å være hans vitner og hvordan vi kan være folk som er klar for å dele det gode nyheter til de rundt oss.
    18 March 2024, 9:32 am
  • 45 minutes 50 seconds
    Være Mine Vitner: Urstad familie
    Inger, Endre og Markus Urstad - I løpet av de siste tre år har vi satt fokus i vår undervisning om hvordan vi kan være en menighet med dypere røtter i Jesus og hans ord. Nå i våren 2024 skal vi høre om Jesus sitt kall om å være hans vitner og hvordan vi kan være folk som er klar for å dele det gode nyheter til de rundt oss.
    5 March 2024, 12:17 pm
  • 46 minutes 16 seconds
    Være Mine Vitner: Hva er evangeliet egentlig ?
    Lachie McNicol - I løpet av de siste tre år har vi satt fokus i vår undervisning om hvordan vi kan være en menighet med dypere røtter i Jesus og hans ord. Nå i våren 2024 skal vi høre om Jesus sitt kall om å være hans vitner og hvordan vi kan være folk som er klar for å dele det gode nyheter til de rundt oss.
    19 February 2024, 1:01 pm
  • 34 minutes 26 seconds
    Tre umistelige verdier for dagens bedehusarbeid - Runar Landro
    Leder for IMF, Runar Landro, i forbindelse med feiring av 125 år siden IMF ble stiftet, dele om det som er mest viktig i bedehus menigheter her i Norge.
    5 February 2024, 1:21 pm
  • More Episodes? Get the App
© MoonFM 2024. All rights reserved.